Brev:
Modermælkspulver
13. april 2007
Alder:
7 mdr.
Modermælkspulver
Hej
Jeg har en dejlig dreng på 7 mdr. Jeg er tvivl om hvorvidt jeg skal fortsætte med at tilsætte modermælkspulver i hans mad eller ej. Han er ca. 70 cm og vejer ca. 10 kg.
Hans dag ser således ud:
ca. tider
kl 5.30 bryst
kl 8 øllebrød lavet på vand med modermælkspulver i, vand/mælk af kop
kl 9 tilbydes bryst - herefter formiddagslur
kl 12 grød (med modermælkspulver) eller rugbrødsstykker, vand af kop
kl 14 tilbydes bryst, herefter middagslur
(kl 16.30 tilbydes ofte bryst)
kl 18 grøntsagsmos
kl 19 tilbydes bryst, hvorefter han puttes
kl 23 bryst
kl 02 bryst
Som jeg ser det får han vel rigeligt mælk, på den anden siden at det jo ikke altid han vil have bryst når det tilbydes. Ved godt at jeg ammer ofte om natten, men det er stor fremgang eftersom det for blot en måned siden var en gang i timen....