Brev:
Mad og sove - 5 mdr.
16. april 2007
Alder:
5 mdr.
Mad og sove - 5 mdr.
Hejsa
Jeg har haft meget glæde af dine svar, det skal du have tak for! Det går alt i alt rigtigt godt med vores lille flora - hun er glad og meget nysgerrig!! Det eneste problem er stadig søvnen - hendes dag ser nogenlunde sådan ud:
ca 6.30 vågner glad og ligger og pludrer
ca 7.00 tages op og pusles
ca 7.30/8.00 spiser hirsegrød med lidt frugtmos i, spiser ca 1dl,drikker lidt vand hertil
ca 8.30får hun tilbudt bryst, som hun altid er glad for-spiser lidt og puttes
ca 10.00/10.30 vågner og tilbydes bryst-spiser godt
ca 12.30/13.00 spiser lidt hirse eller quinea m. lidt frugtmos-spiser godt ca 1-1,5 dl
drikker lidt vand til
ca 14.00 får tilbudt bryst-spiser godt og puttes og sover omkring 2-2.5 timer
ca 18.00 hjemmelavet kartoffel og gulerodmos- spiser godt ca 1-1,5 dl får lidt vand hertil
ca 20.00 får tilbudt bryst, spiser og falder tit i søvn v bryst, lægges til at sove
ca 11.00 vågner og får bryst, lægges til at sove
ca 2,30 vågner og får bryst, lægges til at sove
ca 4.00 vågner nogengange og vil have lidt bryst
og så starter vi forfra ved halv syv tiden!
Det ville være skønt hvis hun kunne sove lidt længere stræk om natten!- har prøvet m en flaske der ved elleve tiden, men der er ingen forandring, er der noget du kan se der skal ændres ved hendes rytme? Hun er jo en dejlig glad pige, så jeg har svært ved at se, hvilke ændringer der ville være gode mht mere søvn til alle!
Håber du har det godt og glæder mig til at få dit svar!