Svar: Mad og sove - 5 mdr.
16. april 2007
Alder:
5 mdr.
Hej med dig
Åh jeg ville ønske at jeg lige kunne fortælle dig, hvilke knapper du skulle trygge på, men sådan fungerer det desværre ikke. Det lyder umiddelbart som om I lige nu har en fin rytme for dagen og også som om at din lille pige spiser rigtig godt - både hvad angår skemad og hvad angår mælk fra dig.
Der er derfor desværre nok ikke så meget at ændre, jeg tror tiden skal arbejde lidt for jer:o)
Du skriver at I har forsøgt med flaske - men hvorlænge har I forsøgt. Man er jo nødt til at forsøge over nogle dage, for at få et indtryk af effekt og ting tager tid...
Jeg må beklage at der nok ikke er så meget at gøre lige nu, men til gengæld kan jeg så glæde dig med at tiden arbejder for jer og hun skal nok lære at sove igennem:o)
Krydser fingre for at I snart får lov til at opleve at hun springer opvågningen kl. 02.30 over:o) Og samtidig tænker jeg også at hun jo kun er 5 måneder og det er således helt naturligt at hun har behov for mælk om natten. Man siger normalt at børn skal være 6 måneder før de rent ernæringsmæssigt ikke længere har behov for mælk om natten, trygheden og nærheden har de dog stadig brug for.
Rigtig meget held og lykke forsat:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske