Brev:
Må grød nedfryses?
7. januar 2004
Alder:
4 mdr.
Må grød nedfryses?
Jeg har en søn på snart 4 mdr., som snart skal have sin første grød. Jeg har læst, at man godt må nedfryse mos, både grøntsags- og frugtmos, men må man også nedfryse grød?
Hvis man godt må nedfryse grød, gælder det alle slags grød, eller er der nogle former for grød, som ikke må nedfryses?
På forhånd tak.
Mette