Brev:
Juniorseng og pottetræning
16. april 2007
Alder:
18 mdr.
Juniorseng og pottetræning
Hej Helen
Jeg har lige to hurtige...
Hvornår skal vi begynde at tænke på at skifte tremmesengen ud med rigtig juniorseng? Som det er nu sover Benjamin stadig i sin tremmeseng med sengerand og nussedyr og det hele....
Hvornår begynder man pottetræning? Så vidt jeg har kunnet høre på andre er det meget forskelligt hvornår de er startet med deres børn? Findes der en lille gylden regel? :-)
Tak på forhånd for hjælpen!
Hilsen Camilla