Brev:
Søvnændring og kostplan
17. april 2007
Alder:
5 mdr.
Søvnændring og kostplan
Kære Helen!
Først og fremmest tusinde tak for din seneste kostplan...
Min datter nærmer sig nu de 6 måneder og derfor tænkte jeg på hvordan jeg skal tilbyde det 3. måltid.
23.30 flaske
06-07: Flaske
07.30 står op
8.45 Flaske
09 lur sover en lille times tid.
11.30 Grød med grøntsagsmos. Vand af kop.
12: Flaske
12.30 Puttes til middagslur.
15 flaske.
Powernapper igen
17.30 En lille smule grøntsagsmos, vand af kop.
Kl 20 flaske og puttes til natten
Hvor skal jeg introducere det 3. måltid?
Hvornår skal jeg begynde at droppe noget af mælken til fordel for grød/mos? Lige nu er det ikke altid hun har lyst til mad fordi mælken mætter.
Jeg tænker også lidt på hendes søvn behov om dagen. Hvor er det ca. nok med 2 lurer i løbet af dagen? Ved godt at man nok skal prøve sig frem, men tænkte på hvor et barn skal kun have 2 lurer?
Kærlig hilsen
Dorthe