Brev:
Morgenmad og sovevaner ved flytning
7. januar 2004
Alder:
12 mdr.
Morgenmad og sovevaner ved flytning
Kære Netsundhedsplejerske
Vi har en glad og sund dreng på 12 måneder som just har fundet ud af at morgenmad ikke er sagen længere, han nægter at spise havregrød, øllebrød, ja sågar brød og yoghurt. Hvad gør vi? Og hvad kan anbefales han ellers prøver?
Et andet stort problem er falde i søvn rytmen. Han har hidtil været vant til at falde i søvn i vores seng, men vi synes han er for stor til at blive liggende imellem mor og far hele natten. Vi har forsøgt at få ham til at sove i sin egen seng, men uden held. Han sover et par timer og vågner op og skriger og vil over i vores seng.
Vi har netop købt hus og påtænker han skal ind og sove på sit eget nye værelse. Hvad gør vi smartest og bedst for vores terrorist.
Mange hilsner
Kaspers Mor