Brev:
Hysteri?
18. april 2007
Alder:
13 mdr.
Hysteri?
Hej Helen
Så har jeg lige et spørgsmål i en hel anden kategori end den efterhånden sædvanlige med vægt :-)
Signe brokker sig meget højlydt i dagplejen, hver gang dagplejemoren skal ud efter et eller andet, putte de andre eller lignende. Hun skriger og skriger, indtil dagplejemoren er tilbage. Det gør hun også herhjemme, det er bare blevet bedre og bedre, og senest kunne vi være ude i haven hele søndag eftermiddag, hvor jeg ordnede have, og hun legede med forskellige sager på græsplænen. ...
...
Hvorfor lærer hun ikke, at dagplejemoren kommer tilbage, så hun ikke behøver at være så gal. Hun har heller ikke spist noget i dagplejen de sidste dage. Til gengæld er hun hundesulten, når hun kommer hjem.
Før var hun meget glad for at være der, og det virker også som om hun er det stadig. Hun leger gladeligt videre, når jeg kommer og henter hende, men hun vil altså ikke acceptere, at man går fra hende.
Har du nogle forslag til, hvordan det bliver bedre?
Mange hilsner
Signes mor