Brev:
Afføring - 2 mdr.
19. april 2007
Alder:
2 mdr.
Afføring - 2 mdr.
Hej Helen
Jeg har skrevet til dig tidligere pga min datter som skal presse meget for at få afføringen ud og når det så kommer, så kommer det med fulde hammer.
Om natten især er hun meget ulykkelig og græder/klynker og skriger og presser så hun bliver rød i hovedet. Nogle gange går der lang tid inden afføringen kommer, andre gange kommer det efter 20 minutter. Jeg ammer hende fuldstændig og det der kommer er tyndt. Hun har afføring nogle gange flere gange om dagen andre gange kun få gange. Er det normalt med det presseri. Hun prutter meget og bøvser en god bøvs efter hver amning. Hendes afføring er blevet mere grønlig her de sidste par dage og mere fnuldret, er det normalt..
Jeg har prøvet af stikke en finger op i endetarm og der er ingen hindring, hun har ingen feber og virker ellers veltilpas.
Det er bare så hårdt at se sin datter så ulykkelig og forpint om natten.
Vi har opsøgt kiropraktor og hun skal have 4 behandlinger for skævhed og stramning i nakke og hø.skulderblad og ve. lænd. tror du det kan afhjælpe presseriet, og hvad mener du om kiropraktor behandling.
Håber du har nogle gode råd.
Med venlig hilsen
Karin