Brev:
Spiseproblemer - 2 mdr.
19. april 2007
Alder:
2 mdr.
Spiseproblemer - 2 mdr.
Hej
Vi har i de seneste dage oplevet, at når vores tvillinger får mad så bliver de kede af det/urolige når de har spist 40-60 ml. Det virker egentlig som om de er sultne nok, men at det på en eller anden måde gør ondt når de spiser. Vi har også høre en høj skvulpen i maven hver gang de synker en mundfuld. Vi får selv associationer til når vi drikker meget på en tom mave, så kan vi også få mavepine.
Er det noget vi kan gøre noget ved? Eller hvad kan problemet være?
Det bevirker jo altså, at de ikke får så meget at spise og derved heller ikke sover så længe.
Vores tvillinger er fra den 10/2-07
Vi har tidligere fået råd fra dig angående deres søvnrytme, hvilket har hjulpet os, så nu håber vi at du kan hjælpe os igen.
Med venlig hilsen
Karin & Michael