Brev:
Sommerferie - 4 mdr.
19. april 2007
Alder:
4 mdr.
Sommerferie - 4 mdr.
Hej Helen
Jeg er ved at planlægge vores sommerferie og vil I den forbindelse gerne have dit råd.
Jeg vil gerne (sammen med vores søn) rejse til Danmark og holde en lang sommerferie. Gerne 3- 4 uger inden min mand har mulighed for at komme og holde ferie sammen med os. Vi vil naturligvis gerne sikre os, at det ikke får nogen negativ indflydelse på forholdet mellem far og søn. Hvilken reaktion kan vi forvente fra vores søn (som på afrejse tidspunktet er 8 mdr.) – og er 3-4 uger uden far efter din mening for længe?
Vi bor i Athen, og her er sommeren lang og varm. I juni, juli og august kan temperaturen nå 35-40 grader hver dag. Hvordan klarer et lille barn dette? Når der er så varmt, bruges naturligvis aircondition overalt. Jeg tænker på, hvordan jeg selv let bliver forkølet her om sommeren, men at leve uden vil jeg mene er umuligt. Med andre ord - hvordan sikre vi os bedst muligt, at vores søn ikke overopheder såvel indendørs som udendørs?
På forhånd tak for hjælpen!