Brev:
Søvnudfordringer - 6 mdr.
20. april 2007
Alder:
6 mdr.
Søvnudfordringer - 6 mdr.
Kære Helen
Nu skriver jeg igen nu ang. min datter søvn.
Hun har altid sovt godt om natten, det har altid været det vi kunne regne med når alt andet var hårdt. Men inden for den sidste uge er hun blevet virkelig urolig om natten. Hun vender og drejer sig, leger med sine fødder eller sutten. Jeg har læst at man godt kan komme ind i en 6-måneders krise mht søvn, da deres søvn ændrer sig, noget med at de er længere tid i den dybe søvn???
Hun ligger i tremmeseng med stor dyne. Vores hver dag ser ud som den plejer. Det virker ikke som om hun er ved at få tænder..... I nat ville hun slet ikke have flaske, vi prøvede kl. 23.30 og igen kl. 4. Selv om hun var urolig, virkede det ikke som om hun var sulten. Kl. 7 vågnede jeg ved at hun lå og legede med sine fødder. Hun virkede tilfreds og veludhvilet, trods ingen mad i 12 timer...
Jeg lavede en flaske men nej, jeg tog flaskesutten af og hun drak 55ml. som af en kop.
Det er rigtig hårdt med det natteuro, og det undrer mig at hun har så meget energi trods så lidt mad. Hun virker somme tider lidt elektrisk. Hun har også sværre ved at sove om dage nu....
Det undrer mig at hun ikke græder af sult om dagen, hun virker nærmest ligeglad med mad og hellere vil lege, hvilket hun aldrig har gjort om natten.
Med venlig hilsen
Dorthe