Brev:
Hårtab - vitaminer
20. april 2007
Alder:
6 mdr.
Hårtab - vitaminer
Hej,
Jeg er begyndt at tabe håret. Jeg er klar over det er helt normalt, men vil jo gerne fremskynde det nye hår. Jeg vil derfor gerne supplere min vitaminpille med Silica. Jeg ammer stadig morgen og aften. Der står intet på pakken om at ammende ikke må tage dem. Kan jeg roligt tage dem?
Derudover har jeg fået nogle rasende dyre kosttilskudspiller i gave: Imedeen. På pakken står der at ammende kun bør anvende dem efter aftale med sundhedsplejersken. Indholdet virker uskadeligt, men kan jeg tage dem?
Venlig hilsen
MOR