Brev:
Mad - 8 mdr.
22. april 2007
Alder:
8 mdr.
Mad - 8 mdr.
Hej Helen,
Jeg har flere spørgsmål, men først min største bekymring.
Jeg har skrevet tidl. at min datter ikke ville have brystet. Jeg begyndte at supplere med mme, og det gik godt i et stykke tid. Hun blev ammet 1-2 gange dagligt og fik mme de andre gange. Mit problem nu er at hun heller ikke vil have mme. Hun drikker kun 100-120 ml ad gangen(400-500 dagl.) Har du et godt råd?
Andet er hvornår er det bedst at begynde med at bruge babypude. Brugte i et stykke tid tidl. og holdt op
Jeg vil også spørge om jeg kan bruge dybfrosne grøntsager fra supermarkedet for at lave mos. Kan jeg gemme hjemmelavet mos til senere samme dag eller til næste dag?
Sidst vil jeg spørge om det er ok at fortsætte med at give min datter mælk ved 23-tiden inden jeg selv går i seng?
Mange, mange tak for hjælpen. Du har virkelig hjulpet mig.