Brev:
Fuldkornskost
22. april 2007
Alder:
12 mdr.
Fuldkornskost
Kære Helen,
Vi er velsignet med en lille altspisende fyr, der er nysgerrig og åben for stort set alt, hvad vi servere for ham.
Han har længe fået det samme som os til aften. Det betyder, at vi har måtte lave enkelte justeringer i forhold til den kost, vi selv tidligere har spist. Men er hans system efterhånden klar til at få lidt "grovere" kost - her tænker vi især på brune ris og fuldkornspasta? (Har læst dit svar om groft rugbrød i et andet indlæg)
Mange hilsner
Mikkel og Lena