Brev:
Sove ude - 2 mdr.
22. april 2007
Alder:
2 mdr.
Sove ude - 2 mdr.
Hej igen Helen
Jeg har et spørgsmål angående min datters søvn ude.
Min datter er 2 måneder og vi er ved at have en nogenlunde rytme, selvom hverdag ikke er helt ens for de små. Vi står op mellem 6 og 7´, hun kommer ud at sove ved 8 - 8.30 tiden, vågner så her et par gange og skal rulles lidt i barnevogn, nogle gange vågner hun ikke, vågner omkring ved 11 tiden og kommer så op. Tager så en halv time ved 12.30 tiden, kommer ud igen ved 14.30 tiden og vågner igen ved 17 tiden, her vågner hun også nogle gange og skal rulles, andre gange sover hun hun bare. Men det er mere hyppigt at hun vågner end at hun sover igennem ude.
Er det forkert at lade hende sove om middagen inde den halve time eller er der andet vi kan gøre for at hun sover mere helt ude. Hun har ofte lidt afføring i bleen når hun kommer ind. Er vores rytme ok. Hun kommer i seng ved 20 tiden og bliver så ammet 2 gange om natten.
Andet spørgsmål, hun har tidligere spist udmalket mælk, da jeg var ved frisør, af flaske omkring 1,5 måneders alderen. Nu her da hun så skulle passe af farmand igen så ville hun ikke have mælken i flasken, hvorfor når hun tidligere har gjort det. Hun er vant til at spise kamille te af flaske dagligt.
Med venlig hilsen
Karin