Brev:
Blå mærker
25. april 2007
Alder:
8 mdr.
Blå mærker
Hej tak for dit svar sidst, det beroligede lidt. Det var lidt svært at finde rundt i med let og sødmælk, men vi gør som før.
Har lige et par andre spørgsmål...
Frederik har haft blå knæer nu et par dage, den ene mere end den anden, han får tykke bukser med ekstra stof på knæene, men alligevel vil han ikke kravle på den en om aftenen, så han nærmest kravler på 3 "ben". Tror nok han har slået sig ved at falde ned på knæ når han står. Men kan det også ske ved at kravle almindelig??? hvis de kravler meget, det er jo både på forskellige underlag op over skamler og hen over legetøj.
Man kan se det gør ondt om aftenen når han kravler. Der er ingenting når han står og går. Han er oppe og tage 6 skridt her igår, så nu varer det nok ikke længe.
Han skal begynde i dagpleje 1 juni, men der er jo nogle andre tider de sover på end han er vant til, skal jeg lade dagplejemoderen selv køre ham ind i deres rytme, eller skal jeg begynde at køre ham ind nu?? Han står op kl 7 sover fra 10-13 og igen fra 16- 17.30 og i dagplejen sover de fra 8-9 og 12.30-15 han skal være i dagpleje fra 8-17. Og skal vi prøve at køre samme rytme som i dagplejen når han er hjemme??
Tusind tak for din tid