Brev:
Sko - 9 mdr.
26. april 2007
Alder:
9 mdr.
Sko  - 9 mdr.
Hej Helen
Julie er nu 9½ måned. Hun er en glad og aktiv pige, men det der med at kravle vil hun ikke. Vi prøver selvfølgelig at lægge hende meget på maven, men det gider hun ikke ret længe ad gangen. Hun vil faktisk helst sidde hvor hun bliver sat! :-)
Jeg har lige et spørgsmål vedr. fodtøj. Indtil videre har hun brugt små skindfutter, men bliver det ikke for varmt til sommer? Har tænkt på at købe et par sandaler til hende, men må hun bruge dem inden hun kan gå?
Mange hilsner fra Rikke