Brev:
Sovevaner - 3 mdr.
26. april 2007
Alder:
3 mdr.
Sovevaner - 3 mdr.
Hej Helen
Tusind tak for dit råd vedr. blandt andet sovevaner. Vi har fulgt dit råd vedr. at putte vores dreng på nu 3 måneder tidligere i seng om aftenen, men desværre er vores nat faktisk blevet mere træls.
Når storesøster er blevet putter ca. mellem kl. 19.30 og 20.00 bliver vores dreng først ammet, så i nattøj og derefter flaske. Han bliver så puttet mellem kl. 20.30 og 21.00. Han vågner første gang kl 00.30 og så ellers hver anden time hvor han bliver ammet hver gang indtil vi står op ca kl. 7.30.
Nogle gange er problemet dog midt om natten, at han faktisk næsten falder i søvn med det samme, når han kommer over til mig for at spise, så det er ikke altid han får så meget inden han bliver puttet igen. Så vidt det har været muligt, har jeg forsøgt at amme ham mere i løbet af dagen, men syntes heller ikke det har hjulpet. I forhold til tidligere tager han ikke så langt et stræk mere, og vågner nu op mange gange i løbet af natten.
Håber meget du kan hjælpe, da det er hårdt med manglende nattesøvn, når man også har en storesøster at tage hensyn til.
Med venlig hilsen
Pia