Svar: Gravid i uge 4-5
26. april 2007
Alder:
0 mdr.
Kære N
Tillykke med graviditeten:o) Hvor er det dejligt for dig.
Det er helt normalt at have lidt brunligt udflåd så tidligt i graviditeten og som du selv skriver, så er det meget meget lidt du har og kun i forbindelse med at du har tørret dig.
Jeg tror derfor at du skal tage det helt stille og roligt selvom det er svært med den erfaring du har med dig. Prøv at nyde din mave og de små tegn du oplever at din krop giver dig.
Rigtig meget held og lykke fortsat og så vidt jeg kan regne ud, så bliver det jo et lille nytårsbarn:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske