Brev:
Vil gå ikke kravle
28. april 2007
Alder:
9 mdr.
Vil gå ikke kravle
Hej Helen
Jeg har et spørgsmål ang vores datter på 9 mdr, som ikke vil kravle men gå og det gør hende rasende, hvis vi ikke går med hende når hun tager fat efter vores hænder...hun løber afsted og griner og "snakker" kort sagt hun ELSKER det, også at stå op af vores meget lave sofabord og lege med ting vi giver hende, hun er også begyndt at stå og danse og rokke lidt med enden (ser såååå sødt ud:)
Men er det ikke lidt for tidligt mht hendes små fødder og ryg osv eller er det sådan at hun ikke kravler, men begynder at gå i stedet? Og hvornår?
Det skal lige siges at vi konstant prøver at motivere hende til at kravle alt fra at blive lagt på maven og lege med ting et stykke fra hende til at bøje og gå med hendes knæ og så skrald griner hun, men vil ikke sætte armene ned og selv prøve. Hun er godt nok de sidste par dage begyndt at ligesom skyde ryg og er næsten i kravleposition?? Varer det mon så ikke længe?? Hun ligger tit på maven og sover men aldrig med knæerne oppe under sig.
Ellers trives hun 100 procent jeg syntes jo hun er verdens gladeste baby trods hendes alder, hun sir "pappa" og "hva det" efter mig og kigger på de rigtige personer når jeg kalder deres navne:) er det jeg beskiver normalt i hendes alder og har du gode ider til at motivere hende da jeg er ved at løbe tør for dem???
Håber du kan besvare alle disse spørgsmål på en gang ellers bare det første:O)
Med Venlig Hilsen
Celinas mor