Brev:
Vil ikke spise - 11 mdr.
29. april 2007
Alder:
11 mdr.
Vil ikke spise - 11 mdr.
Hej Helen
Vi har virkelig store problemer med Magnus som ikke rigtig vil spise noget i løbet af dagen!!!
Vi starter med morgenmad kl ca 6.30, en lille portion grød og 1/4 bolle er max han spiser her..
Frokost kl ca 11.30 (dagpleje) max. 1/2 stykke rugbrød.
200 mme til eftermiddagslur
Eftermiddag meget lidt frugt og kiks.
Aftensmad: spiser med gaffel og gider ikke mos mere, så her får han selv lov at spise grøntsager, kartoffel og kød i små bidder.. heller ikke meget ryger der ned her...
200 mme til putning kl 19.45
Hvad skal vi gøre...?? Har prøvet alt, med at rose ham når han endelig tager noget, og ignorere ham hvis han pjevser..
Mange knus fra Tina