Brev:
Vedr. skemad
30. april 2007
Alder:
5 mdr.
Vedr. skemad
Hejsa!
Vores datter på 5½ måned har siden hun var 4 måneder fået grød til frokost og grøntsagsmos til aften og været meget begejstret for det og har spist store portioner.... Herudover får hun MME.
Men her for cirka 2-2½ uge siden er lysten til grøden til frokost fuldstændig forsvundet... Hun vil ikke, uanset om det er købegrød, hjemmelavet og uanset hvad slags (har stort set prøvet alle) det er, spise det... Kun 2-3 skefulde også slut???? Hvad gør vi?
Hun får som sgat grøntsagsmos til aften (kartofler og typisk to andre forskellige grøntsager) og er meget interesseret i vores mad også og får som regel hvis vores mad egner sig til det også små smagsprøver af det og det er hun vældig bejstret for... Hun har ingen tænder endnu men tygger fint med gummerne og gør det gerne.
Er det alt alt for tidligt at introducere hende for bondebrød til frokost når hun nu tygger så fint? Eller skal jeg heller prøve med noget øllebrød eller lignende?
Med venlig hilsen Susanne