Brev:
Sov gerne lidt længere
1. maj 2007
Alder:
6 mdr.
Sov gerne lidt længere
Hej Helen!!
Hm, lille flora sover kun højst 4 timer af gangen om natten, hendes dag ser sådan ud:
kl 6.30- vågner, får lidt bryst hvis hun har sovet "længe", dvs ca 4 timer siden sidste bryst
8.00- morgenmad- flerkornsgrød med lidt frugt-vand af kop
9.00-lægges til at sove i barnevogn, får gerne lidt bryst til at falde til ro på, sover ca 2 timer
12.30- frokost- grød med grønsager, lidt frugt mos og vand af kop
14.00- lægges til at sove i barnevogn- får også her tilbudt at få lidt bryst, sover ca 2 timer
18.00- mos med fisk eller kød, frugtmos, vand af kop
19.45-flaske(drikker ca 130ml)
20-20.30- godnat nogen gange med et bryst i munden-for hun elsker at falde til ro på denne måde, bliver derefter lagt i hendes seng- sover ca til 24-bryst sover til 6.oo hvis vi er heldige ellers vågner hun også omkring kl 4-5 stykker.
Ser hendes dag ok ud?
Knus Christina