Brev:
Søvn - håber du kan hjælpe!
1. maj 2007
Alder:
10 mdr.
Søvn - håber du kan hjælpe!
Hej Helen
Min datter på 10½ mdr er begyndt at være meget svær at få til at sove. Om aftenen går der 10-30 min fra hun er faldet i søvn til hun vågner grædende op igen. Derefter kæmper vi med hende i op til 1½ time. Selvom vi sidder med hende i armene, lægger hende i sengen og sidder ved siden af med en hånd på hende græder hun - MEGET.
Jeg kan godt få hende til at falde i søvn, hvis jeg ammer hende, men lige så snart jeg bevæger mig, vågner hun op og græder. Hun er også begyndt kun at sove 45 min til 1½ til middag (tidligere gerne op til 3½ time). Hun er tydeligvis slet ikke frisk når hun vågner, men vil ikke sove igen. Hun er også begyndt ikke rigtig at ville spise, i hvert tilfælde ikke ret meget.
Hun har altid været en glad lille, men er blevet generelt mere ked af det.
Hvad sker der? Hvad kan vi gøre?
Håber du kan hjælpe. På forhånd tak.
Venlig hilsen
Tine