Brev:
Fnulret afføring
2. maj 2007
Alder:
2 mdr.
Fnulret afføring
Hej Helen
Jeg har lige et spørgsmål angående min 2 måneder (10 uger) gamle pige. Hendes afføring er gået fra at være gullig til at være grønlig, samt meget fnulret - ligesom hvis man tager det fnulder der kommer når man visker med et viskelæder og kommer i hendes ble. Er det normalt og hvad skyldes det. Det har stået på i 2 uger nu.
Hun virker meget tilfreds, kan nogle gange dog ligge og prutte det meste af morgenen og det generer hende jo. Ligeledes når hun sover til formiddag og eftermiddag så vågner hun op mange gange og skal lige have sutten og vugges lidt, hvad skyldes det..
Hver aften giver vi hende 30 - 40 ml kamille te, da vi syntes hun falder godt i søvn på det, hun får det 1 time før hun ammes af til sovetid kl 20.
Jeg har lavet den rytme at tage hende i bad hver aften kl 7 så hun ved at nu er det snart sengetid, er det for tit for den lille pige.
Med venlig hilsen Karin