Brev:
Mad - 9 mdr.
2. maj 2007
Alder:
9 mdr.
Mad - 9 mdr.
Kære Helen
Lige 2 hurtige spm.:
1. Emma virker mindre og mindre interesseret i sin eftermiddagssutteflaske. Hvornår er det OK, at komælk udgør en større del af det samlede mælkeindtag end MME? Jeg tænker på at skifte det ud med tykmælk med frugt eller lign.
(Hun får pt. en sutteflaske om eftermiddagen og en inden sengetid. Begge med 240 ml. i. Men det er ikke altid at det hele blir spist.)
Den øvrige menu er øllebrød til morgenmad, rugbrød med div. pålæg til frokost og kartofler, ris, grøntsager og kød til aften. Hun tilbydes sødmælk eller vand til alle måltider.
2. Hvornår må de kære små få den stegte del af fx. en frikadelle?
Det var det! På forhånd tak
Med venlig hilsen
Lone