Brev:
Sove igennem - 5 mdr.
2. maj 2007
Alder:
5 mdr.
Sove igennem - 5 mdr.
Hej Helen
Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg glæder mig til, at vi en skønne dag skal have en sammenhængende nattesøvn. Men jeg er samtidig lidt i tvivl om, hvorvidt min søn har brug for sin flaske om natten, eller det bare er en vane.
På en almindelig dag får han både flaske, grød og mos:
Morgen:180-200 ml mme
Formiddag: 1 dl risgrød med frugtmos og vand af kop
Middag: 180-200 ml mme
Eftermiddag: Grønsagsmos og vand af kop
Aften: 180 ml mme
Sen aften 22.30: 180 ml mme
Han vågner i løbet af natten og vil gerne spise, men de sidste par dage, er han kun blevet tilbudt først en sut og hvis det ikke hjalp, lidt vand i sutteflasken. Er det i orden og får han nok at spise i løbet af dagen - han vejer ca.7200 og er 67 cm lang?!
En anden ting er, at han er begyndt at sove noget mindre om dagen dvs. ½-1 time om formiddagen, 1-1½ time til middag og 25-30 min sidst på eftermiddagen. Han kommer i seng omkring 19.15 og sover til omkring 6.30, er det passende?
Med venlig hilsen
Betina