Brev:
Sødmælk eller letmælk - 9 mdr.
2. maj 2007
Alder:
9 mdr.
Sødmælk eller letmælk - 9 mdr.
Kære Helen
Ja så er jeg på banen igen med lidt tvivl!
Oliver er en aktiv lille skid..hehe.. han har luret at man bliver trøstet når man slår sig, så han kaster sig ud i vilde eksperimenter med at rejse sig op af alt og kravler afsted. Det er dejligt!
Han er vild med at drikke sødmælk modsat vand, så det får han nu ved siden af sine cirka 4-500 ml mme. Men han får forfærdelig forstoppelse og da vi allerede er på 15 ml. laktulose er det udelukket at stige. Så sødmælk er droppet fra nu! Han blødte faktisk lidt i dag da han endelig fik noget ud, så hårdt er det. Og der er desværre ingen tvivl om at det er mælken!!:((
Er det HELT bandlyst at give ham letmælk evt. m en smule piskefløde i!? Ved godt at du ikke må anbefale det, men kan det være skadeligt eller lignende!?
Han er jo en stor rund gut på godt 80 cm og 12 kilo. Han er ikke vokset i 6-8 uger.:o) (Så kom det længe ventede vokse-stop..heh:o)
Han får naturligvis varieret kost og vand.
Håber du kan hjælpe!? Ved jo ikke hvad jeg skal give ham at drikke - jeg tilbyder ham vand, men det er så minimalt hvad han tager!
Med venlig hilsen
Christel