Brev:
Ligge selv
3. maj 2007
Alder:
2 mdr.
Ligge selv
Hej Helen
Jeg har en dreng på 9 uger, som vokser godt og er generelt sød og dejlig :-)
Mit spørgsmål går ud på, hvor længe man kan forvente at en baby i de forskellige aldre kan ligge selv??
Sundhedsplejersken sagde, at jeg ikke kunne forvente at han kunne ligge mere end 15 min ad gangen nu, men hvornår begynder han at ku' ligge længere tid alene?
Venligst Helle