Brev:
Sovevaner - 8 mdr.
10. maj 2007
Alder:
8 mdr.
Sovevaner  - 8 mdr.
Kære Helen
Atter engang tusind tak for alle dine gode svar. Det er sgu godt, du findes!
Her er det gået rigtigt godt for mor med jobstart - indrømmet: Det er FANTASTISK at være ude i verden igen. Og at tænke sig.... Jeg er jo stadig god til mit job... måske endda lidt mere effektiv. Faderen nyder desuden at have barnet for sig selv. Og barnet - ja, han har ikke skældt mig ud, at jeg er væk nogle dage. Tværtimod får jeg smil, når han ser jeg er der.
Men! Det synes som om, der er lidt opbrud i det hele taget. Vi bøvler lidt med søvn om dagen og er lidt i tvivl om den rette kurs.