Brev:
Dagslure og ernæring
10. maj 2007
Alder:
8 mdr.
Dagslure og ernæring
Kære Helen
Sådan ser min søns dag ud:
Kl.6 vågner, får 100 ml MME
Kl.7 1½ dl havregrød/øllebrød + vand
Kl.8-8.30 Formiddagslur, sover her ca.2 timer
kl. 10 Flaske 50-100 ml
Kl.11.30 2-3 dl grøntsagsmos med torskerogn + vand
kl.13-13.30 Flaske 50-100 ml,eftermiddagslur, sover 45 min
Kl.15 rugbrødshapsere + vand
Kl.17 Flaske 50-100 ml
Kl.18 2 dl Grøntsagsmos med kød + vand
Kl.19 Flaske 50-100 ml, lægges til natten og sover til næste morgen (vi er lige stoppet med flaske kl.23, så han vågner et par gange i løbet af natten, men jeg håber det går over)
Mit spørgsmål er, hvor længe skal han blive ved med MME og hvad skal han have istedet...mælk? Og får han nok væske?
Han tager jo sin lange lur om formiddagen, kan jeg ændre det?
Der er et par måneder til han skal i vuggestue, men her kommer det jo ikke til at passe med de andre børn.
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Signe