Brev:
Mad om natten - 5 mdr.
11. maj 2007
Alder:
5 mdr.
Mad om natten - 5 mdr.
Hej Helen,
jeg har en pige på godt 5 mdr, som nu igennem den sidste uges tid er gået fra kun at vågne en gang pr nat og til at vågne og spise en hel flaske mme (200 ml) hver 2. eller 3. time hele natten igennem. Jeg tænker på om hun måske skal have noget mere/andet mad i løbet af dagen.
Hun får risgrød to gange pr dag - til morgen med frugtmos og til aften med grøntsager. Desuden får hun vælling inden hun lægges i seng ved 19-tiden.
Er det endnu for tidligt at give hende havregrød og tror du at det vil gøre en forskel?
Som sagt lægger vi hende i seng ved 19-tiden, da hun er meget træt der og hun falder også i søvn igen med det samme efter hvert måltid i løbet af natten, så jeg tror at hun vågner fordi hun er sulten og ikke fordi hun ikke er træt. Hun står op mellem kl. 6 og syv om morgenen.
Noget helt andet er at hendes afføring for det meste er meget hård. Jeg har ikke indtrykket af at det gør ondt på hende, men vil gerne have et godt råd til, hvad jeg evt kan gøre for at hjælpe hende af med det.
På forhånd tak!
Med venlig hilsen
Line