Brev:
Flaske og hvor meget mælk
12. maj 2007
Alder:
3 mdr.
Flaske og hvor meget mælk
Hej
Ja så blev det min tur til at skrive.. Det er første gang at jeg er her inde for at skrive..
Jeg er holdt op med at amme min datter på 3 mdr. da hun spiste hele tiden døgnet rundt, hun holdt kun nogen korte pauser på ca 30 min. af gangen så derfor gik jeg over på flasken.. Man siger jo at børn ca. skal have en 6 del af deres egen krops vækst I døgnet er det rigtigt?
Laura (min datter) spiser nemlig kun ca. 150 ml. af gangen hver femte eller sjette time og om natten spiser hun det samme men kun en gang i løbet at natten, hun kommer i seng ved 20.00 tiden. Men så kan jeg jo regne ud at hun ikke får nok er det ikke rigtigt?
Hun vejer 5100 gram. Hvad skal man gøre ved det, for jeg kan ikke tvinge hende til at spise hvis hun ikke er sulten det har jeg prøvet..
Venlig hilsen
Camilla