Brev:
Tidligt op
14. maj 2007
Alder:
18 mdr.
Tidligt op
Godmorgen Helen
Ja, så sender jeg dig et spørgsmål her kl 5.45 om morgnen, hvor vi allerede har været oppe længe - og det er netop problemet!
Min datter har altid sovet til omkring kl 7, men gennem de sidste par uger er hun stået tidligere og tidligere op, de sidste dage har den været 4.50. Dette resulterer selvfølgelig i nogle rigtig trælse morgner, for godt nok er hun frisk og frejdig, men hun når jo at blive træt allerede før hun er kommet i dagpleje kl 8. Så bliver hun nødt til at få en formiddagslur, hvilket betyder, at hun ikke vil sove om eftermiddagen, hvilket igen betyder, at hun bliver eneorm træls sidst på dagen og næsten ikke er til at holde oppe til kl 19.30-45, hvor hun bliver lagt i seng. (men jeg vil jo ikke lægge hende før - hun står jo tidligt nok op i forvejen!)
Har du et godt forslag, så jeg igen kan få vendt bøtten - for ærlig talt, dette her er godt nok uudholdeligt!
Venlig hilsen
Mette