Brev:
Hvilken type MME
14. maj 2007
Alder:
1 mdr.
Hvilken type MME
Kære Helen,
Jeg har en datter som er født for tidligt i uge 34. Hun er nu fulde 40 uger. Jeg ammer hende, men supplerer efter anvisning fra min SP med max 2 MME flasker om dagen fortrinsvis om aftenen.
Jeg har indtil videre brugt Blå Allomin, hvilket jeg har været glad for da den er let at håndtere i færdige brikker. Min datter døjer med luft i maven, hvilket gør, at hun vågner og er urolig og græder indtil prutten kommer. Hun har "stor" afføring en gang om dagen. Min SP har forslået mig at prøve Nan H.A. Da jeg ikke er interesset i at prøve en masse forsk. MME, vil jeg gerne bede om dit råd som "second opinion".
- Jeg har hørt at NAN H.A. ikke smager så godt, så nogle børn vil ikke spise det.
- At NAN H.A. primært er velegnet til børn med forstoppelse eller allergi.
- Kan luften i maven skyldes at hun er præmatur, vejer nu i uge 40 ca. 2600 g, og dermed ikke har noget med typen af MME?
- Kan NAN H.A. bruges i kombination med NAN 1 som findes i brikker?
- Grøn Allomin - er den kun til brug ved forstoppelse eller også god i forb. med l luft i maven?
- Jeg har tidligere læst at du foreslår kombination af Blå og Grøn Allomin.
- Eller vil du anbefale noget helt andet??? (jeg "cykler" med hende samt masserer hendes mave etc. samt sørger for at hun bøvser godt af)
Glæder mig til at høre fra dig. Tak på forhånd.
Venlige hilsner
Jeanette