Brev:
Søvn rytme
14. maj 2007
Alder:
3 mdr.
Søvn rytme
Hej
Jeg har en datter på 3 mdr. som stort set ikke har nogen døgnrytme..
Hun kommer i seng hver aften mellem kl. 19.30 - 20.00 og det er hvis osse det eneste der har noget med en rytme at gøre..
Har du nogen forslag til hvordan man kan få en rytme op at gøre..??
Min datter har også meget svært ved at holde sig vågen om dagen.. Altså jeg mener, at når hun vågner fra en lur, spiser hun også leger og "snakker" vi måske 10 min. også er hun "grydeklar" igen..
Kan det passe at hun skal sove så meget?? Hvor meget har en pige på 3 mdr. brug for at sove?? Og når hun så sover er det kun nogen ganske korte lure på ca 30 - 45 min af gangen...
Har osse lige et spørgsmål mere og det er at hun kan være krop umulig når vi er nogen steder f.eks ude ved mine forældre, ved hendes farmor osv, hvor hun er meget ked af det, ikke vil sove osv.. Hvordan kan det være??
Hun er osse meget bange syns jeg.. F.eks hvis man bevæger sig meget hurtig forbi hende, kan hun blive meget ked af det..??
Venlig hilsen
Camilla