Brev:
Hvor længe i autostol?
15. maj 2007
Alder:
4 mdr.
Hvor længe i autostol?
Kære Helen
Til sommer skal vi køre en del rundt i landet og til Sverige og besøge familie. Til den tid er vores dreng Oscar 5-6 måneder gammel. Hvor længe må han så sidde i sin autostol?
Sidste weekend var vi i Sverige, og jeg havde hørt, at han kun måtte sidde i stolen i max 45-60 minutter. Men da der var gået en lille time, og han derfor skulle op af stolen, sov han godt. Vi vækkede ham alligevel og tog ham op af stolen, så det ikke blev for hårdt for hans ryg. Men han blev rigtig ked af at blive vækket. Skulle vi hellere have ladet ham sidde i stolen og sove lidt længere?
Tak for en lærerig og vedkommende brevkasse:-)
Mange hilsner
Stine