Brev:
Søvn igen
15. maj 2007
Alder:
5 mdr.
Søvn igen
Hej Helen
Vi har et problem med vores datter på 5.5 måneder.
Når vi lægger hende i seng om aftenen ca. kl. 21 falder hun godt nok i søvn, men vågner ca. hvert 10. minut og græder. Dette gør hun indtil klokken er 02-03.
Når hun vågner ligger hun og vender og drejer sig - først på den ene side, så på den anden side og lidt på ryggen. Vi prøver at lægge hende på siden, for der falder hun nemmest i søvn. For tiden ligger hun imellem os i vores seng, fordi det er nemmest, når hun sådan vågner hele tiden.
Det er som om, hun ikke rigtigt kan finde ro. Hun virker ikke 100% vågen, men lader vi hende ligge, græder hun bare højere og højere og bliver helt ulykkelig. Når hun vågner sådan nusser jeg hende lidt og lægger hende på siden, og så falder hun i søvn igen, for så at vågne 10 minutter senere.
Det har ca. varet i 1 uges tid nu. Og jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre. Kan det være fordi, hun er ved at få tænder? Om dagen sover hun fint. ca. 4-5 timer i løbet af dagen.
Håber du kan hjælpe os.
Med venlig hilsen
Joan og Viktoria