Brev:
Opstart til grød
15. maj 2007
Alder:
4 mdr.
Opstart til grød
Hej
Først tak for en rigtig god hjemmeside som jeg har brugt meget tid på og nu føler jeg, at jeg selv har brug for lidt hjælp.
Jeg har en datter som om 14 dage er 4 måneder som trives godt, men jeg har lige et par spørgsmål ang opstart af grød som vi overvejer meget at starte op på her om noget tid. Det går fint med amning og hun bliver ammet fuldt ud. (Får i enkelte tilfælde lidt modermælkserstatning men det siger hun ikke noget til).
Hvordan starter man bedst op med at give grød? Hvor meget må hun få af gangen? Hvilken form for grød skal vi købe?
Hendes dag ser ca. sådan ud:
kl: ca.6-7 vågner og ammes i sengen,sover derefter videre ca 1-1,5 time
kl: ca.8-9 står vi op og hygger os lidt.
Kl: ca.9-9.30 ammes
Kl: ca.10.30 puttes hun hvor hun ca sover en halv time.
kl: ca. 12.00 ammes
kl: ca 13.30 puttes hun til middagssøvn hvor hun nogen dage kun sover en halv time andre gange 3 timer.
kl: ca. 15.00 ammes
kl: ca. 17.30-18.00 ammes
kl. ca. 20.00 ammes og puttes derefter hvor hun sover inden til næste morgen uden at blive ammet om natten.
Hvor syntes du at det kunne være en ide at give hende lidt grød.
Håber at du kan hjælpe lidt.
Venlig Hilsen
Gitte