Brev:
Hvilken slags mad
15. maj 2007
Alder:
7 mdr.
Hvilken slags mad
Hejsa Helen
Har skrevet til dig en gang før, da var det ang. sovevaner. Du mente hun skulle have mere at spise så hun ikke vågende så mange gange om natten - og kattens, det virker.:o) Nu skal jeg så bare have hende over i hendes egen seng SNART? - Du foreslog mig at give hende 200 ml. på flaske, men det jeg kan få i hende er ca. 10-40 ml. Så skubber hun flasken væk og græder og vender sig mod mig. Er der en genial måde at gøre det på, mon? Ellers 1000 1000 tak. Jeg skulle have skrevet til dig for lang tid siden, men sådan er det jo altid set i bakspejlet.
Jeg bliver nødt til lige at høre dig for jeg fik en rigtig slem forskrækkelse forleden og ligeledes gjorde min datter.
Jeg var ved at give hende kartofler med gulerødder, som jeg purerer, da hun pludselig nærmest ikke kunne få luft, tror måske desværre der har været et lille stykke som ikke har været helt pureret, som sad fast. (det gør helt ondt bare at skrive det til dig nu)
Jeg fik hende jo selvfølgelig hevet op og klappede hende på ryggen så godt jeg nu kunne mens jeg næsten gik og var ved at besvime af skræk - syntes der gik lidt lang tid. Min stakkels lille pige. (de efterfølgende dage var jeg helt i kulkælderen, føltes nærmest som en dyne trukket ned over mig, tror det var en slags kæmpe skyldfølelse) Og nu er det jo så jeg er bange for at gå i gang med både grovere stykker og variationer.
Hvad vil du foreslå mig? Det groveste hun får i øjeblikket er vist havregrød. Har lige hørt en fra mødregruppens barn har fået lidt rugbrød, det er jeg ikke tryg ved nu da, efter alt det her. Syntes også hun tit får vandet i den gale hals?
Hvad mener du, Helen om alt det her.
Med venlig hilsen Rikke (fan)