Brev:
Tørre flager - er det arp?
16. maj 2007
Alder:
2 mdr.
Tørre flager - er det arp?
Hej
Jeg er ikke helt sikker på om min søn har arp, jeg synes ikke det et gulbrunt, men nærmest bare nogle tørre flager i hovedbunden...er det så arp?
Jeg har smurt hans hovedbund ind i olie og brugt en tættekam, og det virker også ok.
Må jeg gerne fjerne skællene, eller skal jeg bare stimulere hovedbunden med tættekammen? Jeg har hørt at man derved kan forøge produktionen er skællene....
Venligst Helle