Brev:
Uddybende information om søvnproblemer
16. maj 2007
Alder:
3 mdr.
Uddybende information om søvnproblemer
Hej Helen!
Igen tak for dine gode råd!
Ift. mit barns dårligere sovevaner foreslog du, om han egentlig have behov for at blive ammet hveranden time.
Jeg tror problemet ligger i, at han kun vil have det ene bryst, når jeg tilbyder det andet bryst er han uinteresseret eller bliver irriteret. Jeg ammer derfor ca. kun i ti min og derefter bøvsning osv. Det samme mønster er gældende i løbet af dagen.
Jeg har prøvet at holde ham med kamillete, men når der er gået to timer bliver han ulykkeligt insisterende. Så hvis du har nogle forslag til hvordan jeg kan gøre ham mere interesseret og dermed ændre rytme er jeg meget lydhør!
Hvis han bliver givet grød om en måned vil det kunne hjælpe til at ændrer 2-timers rytmen?
Et andet råd du gav, var at jeg kunne prøve at give ham sutten, men jeg har ikke kunnet få ham til at bruge sut, har prøvet med to forskellige slags og prøver stadig at gøre ham interesseret.
Så igen hvis du har nogle råd på det område, vil jeg gerne høre dem?
Mange hilsner Camilla