Brev:
Dårlig søvn - 9 mdr.
18. maj 2007
Alder:
9 mdr.
Dårlig søvn  - 9 mdr.
Vores dreng har sovet dårligt den sidste 1 ½ måned. Han havde ellers sovet hele natten et stykke tid, da han pludselig blev syg først med en maveinfektion og siden falsk strubehoste og forkølelse. Nu er han rask men sover stadig dårligt.
Han vågner første gang ved 1.00 tiden og efter lange kampe får en sutteflaske med mælk ham til at sove. Næste gang vågner han ved 3.30 tiden og efter 1 ½ times kamp med sutteflasker og vand, og hvad man ellers kan finde på, falder han enten i søvn eller også er vi nødt til at stå op og derefter give ham en lur et par timer senere.
Kampene består for det meste i at han råber til os, sjældent rigtig gråd, og stiller sig op i sin seng og rusker i tremmerne. Problemet ved det er at han ikke kan finde ud af at lægge sig ned selv. Han sover på sit eget værelse.
Han spiser godt og sover normalt om dagen.
Hilsen,
Lina