Brev:
Knirkelyde og store armbevægelser
18. maj 2007
Alder:
1 mdr.
Knirkelyde og store armbevægelser
Hej Helen
Vi har fået en lille dreng som idag er 6 uger gammel. Det er jo helt fantastisk og han er super dejlig :o)
Vi føler os dog lidt magtesløse i øjeblikket idet han sover meget lidt. Det er ikke så svært mere at få ham til at falde i søvn, men han vågner igen efter 10-15 min. Hans arme drøner rundt oppe i hovdet hele tiden imens han siger meget meget høje knirkelyde.
Er det normalt at hans arme har så meget aktivitet (for det er virkelig meget)? Og er det normal at "knirke" lyde kan være meget høje. For at være helt ærlige så er vi lidt bange for at der måske er noget alvorligt i vejen med ham. ...
...
Vi læste bogen svøb dit barn og har haft stor succes med dette. Problemet er bare at han bliver gennemblødt af sved når han bliver svøbt "lidt" hårdt og det er heller ikke holdbart.
Han spiser fint og tager meget flot på. Han har dog har problemer med luft i maven og kan ligge i flere timer og møve rundt og lave knirkelyde og kaste sine arme rundt, men der har vi læst nogle god råd på dine andre besvarelser omkring luft i maven så dem prøver vi.
Så alt ialt vil vi gerne spørge til den den store aktivitet med armene og høje knirkelyde? (når han ikke har luft i maven).
Med venlig hilsen
Maria og Michael