Brev:
Grød og vælling - 3 mdr.
18. maj 2007
Alder:
3 mdr.
Grød og vælling - 3 mdr.
Hej
Jeg ville lige høre om hvornår det er at man må prøve og give dem lidt vælling i en sutteflaske?? Har hørt at det først er fra 4 mdr. alderen, er det rigtigt??
Hvornår er det at de må begynde at få vand fra vandhanen uden at det skal koges først??
Min datter er 3 mdr. gammel..