Brev:
Antal måltider om dagen
18. maj 2007
Alder:
8 mdr.
Antal måltider om dagen
Hej Helen
Jeg har en livlig søn på 8 måneder som er fint igang med skemad og rugbrødshapser..han er dog stadig ret selektiv med hvad han vil have, og spiser fx stort set ikke noget hjemmelavet..og vil slet ikke have kartoffel i nogen form.
Det jeg er i tvivl om er hvor mange gange om dagen han skal spise.. pt spiser han 4 gange..morgen, frokost, frugt om eftermiddagen og om aftenen...han bliver derud over ammet 3 gange..morgen, eftermiddag og aften..
Han sværger lidt til købe grød, men spiser gerne dem med kornprodukter så der er lidt mere energi i...vi prøver ihærdigt at få ham til at spise noget af vores mad, men det ser ud til at tage lidt tid...kommer måske først når han selv kan sidde og putte det i munden...
På forhånd tak
Rikke