Brev:
Tidlig morgen
19. maj 2007
Alder:
6 mdr.
Tidlig morgen
Hej Helen
Klokken er 6.30 lørdag morgen og min søn og jeg har været opppe i 1½ time.
Min søn på 6 måneder er den sidste uges tid begyndt at vågne kl. 5, hvor jeg giver ham en flaske, men det er kun lykkedes én gang, at få ham til at sove bagefter.
Normalt har han sovet:
Fra kl.19.30 - 6.30 (med en enkelt flaske kl. ca. 23)
1-2½ time om formiddagen
1-1½ time om middagen (afh. af hvor lang tid, han har sovet til formiddag)
½ time sidst på eftermiddagen
Også søvnen om dagen har ændret den sidste uges tid. Samlet sover han ca. 3½ time i løbet af dagen, men jeg kan slet ikke regne med, hvornår.
Mine spørgsmål er, om jeg skal vække ham, så han ikke sover for længe om dagen og hvad for længe er? Og om der ellers er noget jeg kan gøre, for at få ham til, at sove lidt længere? Kan du evt. lave et forslag til, hvordan en dagsplan kunne se ud?
I løbet af dagen får han 3 flasker samt 3 skemåltider med vand af kop.
Med venlig hilsen
Betina