Brev:
Supplerende spørgsmål til søvn
19. maj 2007
Alder:
9 mdr.
Supplerende spørgsmål til søvn
Kære Helen
Tak for dit svar på det spørgsmål jeg sendte dig den 18. maj 2007 om søvn. Jeg har lige nogle supliments spørgsmål. Når du siger at jeg skal give ham en flaske inden vi går i seng betyder det så at vække ham eller bare stikke flasken ned til ham i sengen mens han sover. Han vil nok knap vågne.
Og så det med vand om natten. Er det i sutteflaske eller i glas? Jeg spørger fordi jeg tænker at han måske vender han sig til flasken eller hvad?
Jeg kan desuden se på dit forslag til hvordan en dag kan være at Johannes (min søn) får for lidt mad om dagen. Men det er ikke fordi han ikke får det tilbudt, det er tit han ikke vil have noget når vi tilbyder ham det. Til gengæld ved jeg at han spiser godt i vuggestuen.
Det var det hele.
God weekend.
Lina