Brev:
Grød - 4 mdr.
20. maj 2007
Alder:
4 mdr.
Grød - 4 mdr.
Hej Helen
Jeg beklager at måtte ulejlige dig igen, men vores egen sundhedsplejerske er ikke lige til at få fat i....!
Det gik jo så godt med grød og frugtmos, men pludselig kan jeg slet ikke få ham til at spise det. Han vil ikke åbne munden og jeg kan max få 3-5 skeer i ham. Jeg tror ikke det handler om smag - men om at han har så travlt med at opleve og ikke gider koncentrere sig om mad. (Det er jo heller ikke nyt og spændende mere...)
Skal jeg give ham en pause fra grød og mos og så prøve igen om 14 dage, når han er 5 mdr? Eller skal jeg bare blive ved og håbe at han pludselig gider igen?
Det er dog min fornemmelse at han har brug for det mere mad, da han virker mere/hurtigere sulten i løbet af dagen.
Tak for din tid og dine råd
Mette